WEKO3
アイテム
GRAMMAR TEACHING : WHAT KIND WORKS BEST FOR SECOND LANGUAGE ACQUISITION?
http://hdl.handle.net/10487/3713
http://hdl.handle.net/10487/37138b8e03c7-14d2-4e85-980e-f8441a3ff644
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2009-03-13 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | GRAMMAR TEACHING : WHAT KIND WORKS BEST FOR SECOND LANGUAGE ACQUISITION? | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
Ellis, Rod
× Ellis, Rod
|
|||||||
書誌情報 |
神奈川大学言語研究 巻 15, p. 177-201, 発行日 1993-03-01 |
|||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN1008864X | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 神奈川大学 |