WEKO3
アイテム
GRAMMAR TEACHING : WHAT KIND WORKS BEST FOR SECOND LANGUAGE ACQUISITION?
http://hdl.handle.net/10487/3713
http://hdl.handle.net/10487/37138b8e03c7-14d2-4e85-980e-f8441a3ff644
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2009-03-13 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | GRAMMAR TEACHING : WHAT KIND WORKS BEST FOR SECOND LANGUAGE ACQUISITION? | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Ellis, Rod
× Ellis, Rod |
|||||
書誌情報 |
神奈川大学言語研究 巻 15, p. 177-201, 発行日 1993-03-01 |
|||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN1008864X | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 神奈川大学 |