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DEVELOPMENTS IN E-COMMERCE : An Evaluation of Uncontrollable Elements of International Marketing in International E-Commerce
http://hdl.handle.net/10487/1733
http://hdl.handle.net/10487/173319b9cea5-ecb4-42b4-8ad1-915b7623df3d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2009-02-23 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | DEVELOPMENTS IN E-COMMERCE : An Evaluation of Uncontrollable Elements of International Marketing in International E-Commerce | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Asamoah, Theophilus
× Asamoah, Theophilus× アサモア, ティオフィラス |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | High expectations were placed on e-commerce as a tool of developmentwith the emergence of IT. However, it appears that e-commerce has been more of aboom rather than a systematic nurtured system of development. In the application ofthe traditional marketin | |||||
書誌情報 |
国際経営フォーラム 巻 16, p. 183-204, 発行日 2005-06-01 |
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ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0915-8235 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10181907 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 神奈川大学国際経営研究所 |