WEKO3
アイテム
Second Language Interaction in a University Language Lounge : A Focus on How Repair Becomes Noticeable and Repair Sequences as Potential Sites of Learning and Teaching
http://hdl.handle.net/10487/14466
http://hdl.handle.net/10487/14466be34a3eb-5726-4341-acfb-3fb5c96d5b7a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-06-19 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Second Language Interaction in a University Language Lounge : A Focus on How Repair Becomes Noticeable and Repair Sequences as Potential Sites of Learning and Teaching | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
著者 |
バターフィールド, ジェフリー リー
× バターフィールド, ジェフリー リー
× Butterfield, Jeffrie Leigh
|
|||||||||
書誌情報 |
p. ii-235, 発行日 2017 |
|||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
その他の言語のタイトル | ||||||||||
その他のタイトル | 大学のランゲージラウンジにおける第二言語相互行為 -修復への気づきと学習と教育の機会としての修復連鎖に注目して- |
|||||||||
言語 | ja | |||||||||
論文ID(NAID) | ||||||||||
識別子タイプ | NAID | |||||||||
関連識別子 | 500001054753 | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 神奈川大学 | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | Thesis | |||||||||
学位名 | ||||||||||
学位名 | 博士(文学) | |||||||||
学位授与機関 | ||||||||||
学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||||||
学位授与機関識別子 | 32702 | |||||||||
学位授与機関名 | 神奈川大学 | |||||||||
学位授与年月日 | ||||||||||
学位授与年月日 | 2017-03-31 | |||||||||
学位授与番号 | ||||||||||
学位授与番号 | 博甲第213号 |