ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. C1000 アジア研究センター
  2. 03 紀要論文
  3. 01 神奈川大学アジア・レビュー
  4. 0110 No.11

A Comparative Study on the Evaluation of International Brand Major in Chinaʼs Higher Vocational Electronic Commerce Based on Text Analysis : Perspectives from Enterprises, Students, and Teachers

https://doi.org/10.24792/0002000600
https://doi.org/10.24792/0002000600
13d5e604-5043-46b7-8e51-696d3b279dcd
名前 / ファイル ライセンス アクション
01 01 A Comparative Study on the Evaluation of International Brand Major in Chinaʼs Higher Vocational Electronic Commerce Based on Text Analysis.pdf (1.3 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-04-24
タイトル
タイトル A Comparative Study on the Evaluation of International Brand Major in Chinaʼs Higher Vocational Electronic Commerce Based on Text Analysis : Perspectives from Enterprises, Students, and Teachers
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Vocational Colleges
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 International Brand Major
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Evaluation, Khcoder
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24792/0002000600
ID登録タイプ JaLC
著者 孔, 令建

× 孔, 令建

en Kong, Lingjian

ja 孔, 令建

ja-Kana コウ, レイケン

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Following paper explores and compare evaluation of higher vocational electronic commerce brand Chinese majors in content of enterprises, students, and teachers perspectives, and differences between each of them. This study collected textual data from these three groups through an online survey, and utilizes KH Coder to conduct word frequency, co-occurrence network, and thematic analysis. It was found that enterprises and students share a similar viewpoint regarding the evaluation of International Brand Major in Higher Vocational Electronic Commerce, particularly in its alignment with societal and enterprises needs. This concurrence is evident in the emphasis on developing skilled professionals through industry-academic collaborations or practical operations. In contrast, teachersʼ evaluations focus more on the importance of nationalized teaching teams and high-quality educational resources for nurturing skilled talent.
言語 en
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 論文1
言語 ja
書誌情報 ja : 神奈川大学アジア・レビュー
en : Kanagawa University Asian Review

号 11, p. 4-12, 発行日 2024-03-20
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 2188-5184
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12869505
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者
出版者 神奈川大学アジア研究センター
言語 ja
出版者
出版者 Center for Asian Studies
言語 en
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-04-24 06:14:08.234343
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3