WEKO3
アイテム
教師と児童生徒の相互作用に着目した相談活動の実践 -発達障がい傾向のある子どもの理解と支援に向けて-
http://hdl.handle.net/10487/00017682
http://hdl.handle.net/10487/00017682d4cf233c-7092-41ac-833a-03d006ab841f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-03-23 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 教師と児童生徒の相互作用に着目した相談活動の実践 -発達障がい傾向のある子どもの理解と支援に向けて- | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Practice of Consultation Activities Focusing on the Interaction between Teachers and Students : Toward Understanding and Support for Children with Developmental Disabilities | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
益田, 亜矢子
× 益田, 亜矢子 |
|||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 論文 | |||||
書誌情報 |
ja : 神奈川大学心理・教育研究論集 en : The journal of psychology & education, Kanagawa University 号 51, p. 121-128, 発行日 2022-03-07 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0288-4674 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00222859 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | Practice of Consultation Activities Focusing on the Interaction between Teachers and Students : Toward Understanding and Support for Children with Developmental Disabilities | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 神奈川大学教職課程研究室 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | The Study Group of the Teacher Training Course Kanagawa University | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Departmental Bulletin Paper |