ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. B0400 外国語学部・外国語学研究科
  2. 02 学位論文
  3. 01 博士論文

Extended-Telling Sequences, Question Design, and Feedback in English as a Foreign Language Classrooms -A Study of Talk-In-Interaction in Japanese and Nepalese Educational Contexts-

http://hdl.handle.net/10487/00015677
http://hdl.handle.net/10487/00015677
0573ab03-91cd-48d9-a8cc-6350c3e123dd
名前 / ファイル ライセンス アクション
文甲235 文甲235 内容の要旨および審査の結果の要旨 (165.5 kB)
文甲235 文甲235 本文 (17.9 MB)
Item type 学位論文 / Thesis or Dissertation(1)
公開日 2019-06-28
タイトル
タイトル Extended-Telling Sequences, Question Design, and Feedback in English as a Foreign Language Classrooms -A Study of Talk-In-Interaction in Japanese and Nepalese Educational Contexts-
タイトル
タイトル Extended-Telling Sequences, Question Design, and Feedback in English as a Foreign Language Classrooms -A Study of Talk-In-Interaction in Japanese and Nepalese Educational Contexts-
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_db06
資源タイプ doctoral thesis
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 Bhatta, Baikuntha

× Bhatta, Baikuntha

Bhatta, Baikuntha

Search repository
書誌情報 p. ii-218, 発行日 2019
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
その他の言語のタイトル
その他のタイトル 外国語としての英語教室における語りのシークエンス、質問デザイン及びフィードバック -日本とネパールにおける教育場面の相互行為分析
出版者
出版者 神奈川大学
資源タイプ
内容記述タイプ Other
内容記述 Thesis or Dissertation
学位名
学位名 博士(文学)
学位授与機関
学位授与機関識別子Scheme kakenhi
学位授与機関識別子 32702
学位授与機関名 神奈川大学
学位授与年月日
学位授与年月日 2019-03-31
学位授与番号
学位授与番号 博甲第235号
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 14:40:50.268162
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3